Help Desk Specialist / Специалист технической поддержки

Регион: МоскваТребуемый опыт работы: Более 1 годаПредполагаемый уровень месячного дохода:

не указан

Qualification:

  • Higher technical education or enior student able to work full time  
  • At least 2 years experience in working as HelpDesk Specialist / IT engineer / System Administrator  
  • Experience in deployment and maintenance of MS Active Directory, MS services package, Windows 2000/2003
  • Linux, SunOS, manageable Ethernet switches, Intel servers, server and desktop software
  • Good technical English

 Responsibilities:

  • IT infrastructure support and new services deployment
  • Users and equipment support

 We offer:

  • Opportunities for professional growth and career
  • Compensation package (including medical insurance) will be discussed individually

Стоит посмотреть:

  1. Новый тонкий клиент на базе Windows Embedded Standard 2009
  2. Терминальный сервер IBM System x3250
  3. Remote Desktop Manager
  4. Мобильный тонкий клиент HP 4410t
  5. Анонсирован Windows MultiPoint Server 2012

Rambler's Top100